روزانه ها

روزانه های منه دیگه

روزانه ها

روزانه های منه دیگه

ویژگی های یه دوست دختر خوب

اه خدایا من که خواننده نداشتم این یکی رو هم نداشتم چی می شد؟ ها؟! کی منو نفرین کرد؟ زود دستشو بالا کنه! 

واقعا منظورتونو از این حرکت ها نمی فهمم. شاید زیادی تحویلتون گرفتم. شاید شما زیادی رو دارین. ولی اصلا نمی فهمم. آقا یه زن شوهر دار با یه بچه ی ۵ ماهه و دو تا شوهر اضافه ی دیگه(!!!) که نمی تونه برای شما  دوست دختر خوبی باشه می تونه؟ کسی که انقد درگیره که به خیلی از کاراش نمی رسه {مثلا الان مدتها ست شده آقای آرمیتا} یعنی فکر می کنید وقت می کنه چت کنه؟ اونم عشقولانه حتما!  

من بهتون می گم یه دوست دختر خوب علاوه بر دختر بودنش باید یه ویژگی های خیلی خاصی داشته باشه. حالا از دختر بودن طرف که بگذریم حداقل چند تا شوهر نداشته باشه! عشقولانه به غیر رو بلد باشه و حداقل وقت این کار ها رو داشته باشه. تازه آقای محترم این قد دختر با تیپ و قیافه ی خوب توی خیابون ریخته. شما که مثل ما دچار قحط النسا نیستید که آخه کی می ره توی وبلاگ یه زن جوون واسه دوست شدن ها؟ تازه کسی که اصلا ندیدیش. نوبره والاااا

 انقد بدم می اد از کسایی که حریم خودشونو نمی شناسن هیچ حریم دیگران رو هم زیر پا می ذارن. ولی من می دونم باهاشون چه جوری رفتار کنم... 

بعد نوشت: کامنت هاتون رو تایید کردم صرفا به یه دلیل شخصی باز هوا برتون نداره!

نظرات 3 + ارسال نظر
سیامک سالکی شنبه 14 شهریور 1388 ساعت 00:33 http://tighoabrisham.blogsky.com

سلام.
یادداشتهاتونو خوندم، وبلاگ خوبی دارید.
خوشحال میشم سری به وبلاگ من بزنید.
موفق و سلامت باشید.

ممنونم.
چشم حتما

عرفان یکشنبه 15 شهریور 1388 ساعت 18:57

سلام
خسته نباسید
منم با شما همم عقیده ام ولی اخر چی؟
راستی کی گفت شما دوست دختر من باشید؟
اصلا اینطور فکر نکنید روح بلندی داشته باشید
ولی یه مطلب هم یادتون رفت انهم اینه که نباید برای از دست اینطور ادمها راحت شدن و با نذاشتن کامنتهاش تو ارشیو برخورد کنید .

نه مطمئن باشید بحث دوست دختر داشتن نیست برا اینکه اینقدر توان داره که برا دوست پیدا کردن اقدام کنه انهم با دیدنشون و از همه نظر بسیار جذابه ولی داره با این کاراش اهداف خوبی را دنبال میکنه .
دنیای مجازی که نباشید براش محدودیت گذاشت
اخه میگن اکر نمیتونی نیا ضمن اینکه میتونی مثل همین پست قبلی کامنتهاشو نذاری دیگه نباید که با نداشتن پست ان را مورد خطاب قرار بدی و به همه چی متهمش کنی .
اصلا میدونی همینطور که ان تورا ندیده تو هم ان را ندیدی ؟
ولی خیلی عجولانه قضاوت کردی و..........
ودر پایان چی میشه اقا ارمیتا جند تا هستن این یکی هم بهشون اضافه کن حتما نهارا که تو اوردی و ....ولی این یکی که خودش داره میاد انهم چیقدر مشتاقانه.
بازهم ............
مواظب خودت باش .

عرفان یکشنبه 15 شهریور 1388 ساعت 22:59

سلام خسته نباشید
کفران نعمت نکن تو که مومن هستی
من را که هنو ندیدی شاید من همونی باشم که مدتها دنبال ان میگردی .
دنیا را چی دیدی عدو شود سبب خیر گر خدا خواهد.
بازهم به انچی که نوشتی فکر کن بنظرت من باید با این لحن مورد خطاب قرار بگیرم ؟
بهت بارها گفتم بازم میگم من از اینجا نمیرم خواستی تو برو ضمنا خواستی بری ادرست یادت نره حتما من را با خودت ببر .
ولی بقول خودت منهم عجب رویی دارم نه؟
منتها بازهم دلم میخواد کنارت باشم .
مگر من چه فشاری بر تو اوردم که کیخوای من را رها کنی ارمیتا خان ؟
مواظب خودت باش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد