روزانه ها

روزانه های منه دیگه

روزانه ها

روزانه های منه دیگه

فقط یک هفته ی دیگه باقی مونده!

این شبا

این شبا خیلی دلم می گیره.

پی نوشت: بلیط تهران گرفتم. فقط 2 هفته مونده! بیب بیب هووورررررراااااااااااااا

یه هدیه ی بزرگه برای من

آسمون رویا ، امشب گرمه از تب من
ماه آرزوها ، اومده تو شب من
عطر شرم بوسه ، رو لبهای بسته باد
غیر از یه نوازش ، دل من ، دل تو ، دل ما ،
دل همه آدما مگه چی می خواد ؟

آروم اومدی تو خوابم ،
آروم اومدی مثل رقص یه پروانه با ناز سایه گل
بوی عشق ، تو هوا پیچید
اشک تو رو ، لب من بوسید
قلب منو همه جا ، همه جا ، همه جا برد
خوابی که عشق تو چشای تو دید !
آروم اومدی تو خوابم ،
آروم اومدی مثل رقص یه پروانه با ناز سایه گل

آه از این سفر کوتاه
بازم من و تو و دوری و آه !
می ترسن از من و تو ، من و تو ، من و تو ، حیف !
تو قلب ما نه هوس نه گناه


------- می پرستم!

نمی دونم چه جوری ازش تشکر کنم؟ کاش بهم یاد میداد!

یه جیغ و هورای بلند ....

بالاخره درسای ترم پیش دارن تموم می شن.


هوووووررررررررررررررررراااااااااااااااااااااا

برای استاد اینده

چقد بده ادم به نتیجه زحمت های یک ماهه ی یکی بخنده. یادم باشه اگه استاد شدم مرتکب این اشتباه نشم....

.....

امروز صبح بهم یه اس ام اس عشقولانه زد. رسما وقتی خوندمش بالا آوردم نمی دونم این همه اس ام اس عشقولانه از کجاش در میاره ولی از دروغایی که توش گفته بود حالم بهم می خورد. 

 

منم از بچه ها جدا شدم رفتم پایین و شماره ای که بهم اس ام اس زده بود رو گرفتم: 

-سلام 

-بفرمایید آقا 

-آرمیتا؟! منو نمی شناسی! 

 

تا اینو گفت دهنمو وا کردم و هرچی توی دلم بود بهش گفتم انقد بهش فحش و بدبیراه گفتم. مطمئنم اگه تجربه ی الانم رو نداشتم حتما عاشقش شده بودم با اون ادعا های مسخره اش!!! 

 

و بعد گوشی رو روش قطع کردم. آقای ولخرج یه اس ام اس دیگه زد که "فکر نمی کردم انقد از من متنفر باشی!" 

 

به سمیه می گم نمی دونم این مرد چی داشت که من عاشقانه زنش شدم!