روزانه ها

روزانه های منه دیگه

روزانه ها

روزانه های منه دیگه

دوستی تحت عنوان خاله خرسه (2)

ولی اون خانم L از کی فهمیده بود؟!

امروز توی راه دیدمش. بهش گفتم بحث زندگی منو تموم کنید. گفت من فقط از M شنیدم تو جدا شدی دیگه به هیچ کس نگفتم. من باور نکردم. گفت چرا به N گفتی؟ اون یه چیزایی از من می دونه نکنه بره پخش کنه؟ گفتم واقعا که! موقع پخش زندگی شخصی من نگفتی شاید آرمیتا نخواد کسی بدونه که خودش نمی گه بعد حالا نگران خودتی؟


اس ام اس زدم به M که واقعا دست مریضاد. من گفتم تو دوستمی برات حرف زدم حالا تو باید بری توی بخش پخش کنی آرمیتا از شوهرش جدا شده؟! گفت من از دهنم پرید. گفتم دستت درد نکنه. گفت اون زیادی سین جیم کرد منم گفتم! گفتم به کیا گفتی؟ گفت نپرس و گوشیشو دایورت کرد. خیلی ناراحت شدم. موقعی که نباید حرف بزنه حرف زده حالا که باید بهم می گفت به کیا گفته حرف نمی زد. منم تهدیدش کردم. اونم اسم Z  رو برد! گفت بهش نگو. چون برام یه آشی پخته که نگو. توی دلم خوشحال شدم. بهش گفتم: خاک برست. رفتی جزییات زندگی منو واسه کسی گفتی که خودت ازش خوردی؟ حقته!


این وسط زنگ زدم به یکی از دوستام و گفتم این بیشعور چی کار کرده. گفت منم ازش خوردم. اگه دیدی داره اذیتت می کنه بیا من ازش آتو دارم آبروشو می بریم تا درس عبرت شه براش! (منم حسابی شیر شدم)


شماره Z رو گیر اووردم، سال پایینیمه منم هر چی از دهنم در اومد بهش گفتم. گفتم فقط بهم بگو به حالت چه فرقی می کنه من شوهر داشته باشم، نداشته باشم، عقد باشم، طلاق گرفته باشم و ....؟ گفت من کاری به کار زندگی کسی نداشتم مگر اینکه کسی خودش می اومد برام می گفت! (معلوم بود از اون دخترای پاچه پاره ها هستا) بدون اونم حتما ریگی توی کفشش بوده که اومده به تو اسم منو گفته!!! گفتم من مطمئنم تو هم مشتاق بودی بشنوی و الا از ترس اینکه یه وقت نره زندگی تو رو هم بریزه روی دایره می زدی توی دهنش.


دم غروب که داشتم می اومد خونه خیلی دلم گرفته بود. آخه آدم تا این حد بی کار و دهن لق؟ به هر دوشون اس ام اس زدم که امیدوارم اونچه که سر من اومد سر شنونده و گوینده بیاد. (این اولین باری هست که توی جریان اون زندگی کسی رو نفرین می کنم) Z جواب داد من واگذارت می کنم به خدا که تهمت می زنی!!!


دیگه بحث و ادامه ندادم ولی تصمیم گرفتم برای هیچ کس حرف نزنم. هر وقت هرچی دلم خواست میام اینجا می نویسم. اینجا کسی منو نمی شناسه و امیدوارم سواستفاده نکنه!! 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد