روزانه ها

روزانه های منه دیگه

روزانه ها

روزانه های منه دیگه

  1. این سه روزه همش ساعت 6 بیدار شدم رفتم دانشگاه تا ساعت 7 شب. شب هم تا اومدم به خودم بیام ساعت شده بوده 12. اینه که حسابی خسته ام.
  2. واااااای کلی فیلم دیدم. یه فیلم آمریکایی هم دیدم به اسم love in time of cholera خیلی از لحاظ ساختار فیلم چیز خاصی نبود ولی خب برا من که تازه فیلم دیدنو شروع کردم تازگی داشت.
  3. برام دعا کنید. خیلی از پایان نامه و سمینارم می ترسم. 
  4. کار قابل ذکری نکردم. 
  5. مورد 4 رو دروغ گفتم. اون قولی که توی پست قبل به خودم دادم رو عملی کردم. آفففففففرییین مااااااااااااااچ!

نظرات 1 + ارسال نظر
sahar سه‌شنبه 21 اردیبهشت 1389 ساعت 00:18 http://www.dancersite.mihanblog.com

دوست عزیز سلام وبلاگ بسیار زیبا و عالی داری واقعا لذت بردم . من از وبلاگ نویس هایی مثل شما خیلی خوشم میاد. اگر خواستی منم یه وبلاگ درب و داغون دارم. یه سر بزن . اگر هم خوشت اومد به اسم وبلاگم لینکم کن.ممنونم http://www.dancersite.mihanblog.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد