روزانه ها

روزانه های منه دیگه

روزانه ها

روزانه های منه دیگه

فرهنگ فیلم دیدن

از وقتی اون بحث کذایی بینمون شده دلم می خواد یه جوری این نقطه ضعفو کم رنگ تر کنم. نمی خوام از خودم دور بشم می خوام در عین حال که خودم هستم از اون ضعف هم خبری نباشه. دیشب فیلم slumdog millionaire رو دیدم. امروز هم دارم 21 grams رو می بینم. نمی دونم چقد کارم درسته. نمی خوام از خودم دور بشم در عین حال نمی خوام کسی از من برتر وجود داشته باشه. می تونم؟!


مشکلم اینه که زیادی پای فیلم جو گیر می شم، به همین خاطر باید تنها باشم، و این اصرارم واسه تنها بودن حسابی مشکوک می زنه!!

نظرات 3 + ارسال نظر
آیسودا جمعه 17 اردیبهشت 1389 ساعت 18:42 http://www.irpersian.com

سلام
خیلی وبلاگ خوبی داری
اگه دوست داری امارت بالا بره بیا و سایتت را در موتور جستجوی ما ثبت کن!
برای اینکار کافیه سایت خودت را جستجو کنی آدرسشو! به همین راحتی!البته به مثال زیر توجه کن و کپیش کن و فقط آدرس سایت مارا عوض کن و بعد جستجو!!!



مثلا:
Site:www.irpersian.com

عرفان جمعه 17 اردیبهشت 1389 ساعت 21:22

سلام
خسته نباشید
اینقدر علاقمند هستم دائم بهت سربزنم که تو مسافرتی که امدم تهران برا نمایشگاه کتاب و جلسه هم بیام کافی نت و برات کامنت بذارم
امیدوارم هرجا هستی شاد باشی

forush جمعه 17 اردیبهشت 1389 ساعت 22:56 http://shahreroyaee.mihanblog.com

خوشحال میشم به وبلاگ من هم سر بزنید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد