روزانه ها

روزانه های منه دیگه

روزانه ها

روزانه های منه دیگه

لبخند لطفا

  1. شنبه بعد اون بحث ها دیگه نمی خواستم توی بخش آفتابی بشم منم رفتم توی اتاق استاد راهنمام. دکتر کار داشت رفت من توی اتاق تنها بودم. تلفن داخلی زنگ زد، اول خواستم بر ندارم بعد گفتم شاید خود دکتر باشه، گوشی رو برداشتم. رییس بخشمون بود. گفت جناب دکتر فلانی؟ موندم یعنی این چه جوری نفهمید من خانم هستم و نمی تونم دکتر باشم!!! بچه ها می گفتن می گفتی آره خودم هستم سرما خوردم!
  2. دیروز توی اتوبوس نشسته بودم. 2 تا دختر روبه روم نشسته بودن. یکیشون گفت من پول خورد دارم. اون یکی گفت من کارت دارم. ببینم اگه داره مال جفتمونو بدم. اولی گفت از کجا می فهمی داره یا نه؟ دومی گفت اگه نداشته باشه قرمز می شه! اولی گفت راست می گی؟ تو رو خدا؟! کو نشونم بده ببینم! (بیچاره فکر می کرد خود کارته که آبی هست وقتی اعتبارش تموم بشه قرمز می شه)
  3. امروز وسط بحث علمی. حمید از پرهام می پرسه این جوری که تو می گی چیز این روش که کمتر میشه! پرهام هم از اون بالای منبر گفت نه طبق اون چیزی که نویسنده های مقاله گفتن چیز این روش کم نیست. حمید کلی استدلال آورد که نه چیزش کمه! شاید 10 دقیقه دو تایی داشتن می زدن توی سروکله ی هم بدون اینکه بدونن طرف مقابل منظورش از چیز چیه!! آخرش پرهام گفت ها منظورت چیزشه!!
  4. اکثر دانشجو هام کارشناسی قبول شدن. یکیشون می گه من مدار منطقی هم زدم! من موندم مگه اینا اصلا مدار منطقی پاس کردن؟!! می گه نه! گفتم عجب ببین خودش مدار منطقی خونده. گفت نه نخوندم. می گم پس چه جوری زدی؟ مگه حسی!!! جاااااان؟!! حسی مدار منطقی زدی و قبول شدی؟ واقعا جا داره از زحمات آقایون برای رویوندن قارچ هایی با اسم دانشگاه آزاد تشکر کرد با این کنکور گرفتن و مدرک دادنشون. بعد همینا میان برا ما دانشگاه سراسریای بدبخت شاخ و شونه می کشن!!!
نظرات 1 + ارسال نظر
عرفان دوشنبه 13 اردیبهشت 1389 ساعت 22:32

بازم سلام
ارمیتا خانم متاسفانه بحث علم و دانشگاه از این حرفها رد شده دیگه زمان دنبال علم رفتن و تحقیق و پروژه و...توسعه و ...نیست حالا فقط مدرک گرائی و اینکه فلانی دکترا داره و بیساری ارشد خونده و ...
متاسفانه همین نوع تدریس و امتحان دادن هست که جامعه را بشدت تهدید میکنه و وضعیت هم ....
موفق باشی

با خودم فکر کردم حتما توی کامنتتون می گین همه اینطوری نیستن!!! خب خوبه یه جا اومدین طرف ما سراسریا.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد