روزانه ها

روزانه های منه دیگه

روزانه ها

روزانه های منه دیگه

دلم خیلی گرفته

با این حال و روزم بلند شدم با دوستم رفتم بیرون. دلم می خواست یکی باشه به حرفام گوش بده ولی اون به جز شناخت شوهرش و دوست دختراش نمی خواست راجع به هیچی دیگه حرف بزنه. با یه حال خراب تر رفتم دانشگاه.

به خاطر سمینارم و پایان نامه ام حسابی نگران هستم و استرس دارم. اینترنت بخش بازیش گرفته بود. یه فایل فسقلی رو نمی تونستم نصب کنم. status جی میلمو گذاشتم "دلم خیلی گرفته". اینهمه دوستام هی آن شدن ولی هیش کی نپرسید چت شده.

رفتم درمانگاه مطهری نوبت بابا رو اکی کنم. دیدم نوبتش باطل شده.

دیگه اصلا حوصله ی هیچی رو نداشتم.

رفتم سر کلاس. سر کلاس خوب بودم. مخصوصا که دکتر حسابی ازم تعریف کرد و من برای بار هزارم متوجه شدم رابطه ی عاطفی من و دکتر چقد قویه!

با کلی شوق و ذوق اومدم خونه می بینم بابا ور داشته توی یخنی لوبیای من سبزی ریخته کردتش خورش سبزی!!!! تازه گاز رو هم که صبح من حسابی وقت گذاشته بودم تمیز کرده بودم گند زده بود. یه عالمه هم ظرف گذاشته بود برا من. فقط یه کم نق نق کردم.

نشستم سر کارام. هی اومد گفت می ای فلان کار رو بکنیم؟ رفت اومد گفت نیومدیا.

نظرات 3 + ارسال نظر
عرفان سه‌شنبه 21 اردیبهشت 1389 ساعت 23:35

سلام
همیشه ایام بخیر
چرا استرس ؟
مگرنه دکتر ازت تعریف میکنه و ارتباط قوی عاطفی داره خوب اعتماد به نفس داشته باش .
در مورد کامنتها هم که قبلا پاسخ میدادی ولی برخی مواقع نه.
چرا با وجود اینهمه مدتی که کنارت هستم بازم با کمال بی رغبتی میگی:
هرطور راحتی؟
خوب معلومه راحتی من با تو بودنه
موفق باشی
سلام بابات را برسان و نق نق هم موقوف.

عرفان چهارشنبه 22 اردیبهشت 1389 ساعت 20:49

سلام
امروز نیومدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چی شد؟
ایشاله مشکلی نباشه
موفق باشی
مواظب خودت باش
بابابا هم حسابی خوب باش
ممنونم

سلام
حوصله نداشتم
چی قرار بود چی بشه؟
ممنون.

علی پنج‌شنبه 23 اردیبهشت 1389 ساعت 09:18 http://shoorideh88.blogsky.com/

سلام دوست عزیز وبلاگ جالبی داری موفق باشی اگه دوست داری آمار سایتت بالا برو به لینک زیر و عضو شو و تفوت را ببین مطمئن باش ضرر نمیکنی
http://www.rankfa.com/register.php?referer=433

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد