روزانه ها

روزانه های منه دیگه

روزانه ها

روزانه های منه دیگه

دلم می خواد نفس بکشم ولی انگار نمی شه....

نظرات 3 + ارسال نظر
عرفان از شیراز سه‌شنبه 30 تیر 1388 ساعت 11:45

سلام
خوبید انشاالله ؟
چرا ؟
مگر اتفاقی افتاده ؟
اخه نفس کشیدن هم ادابی داره باید بجا بیاری از جمله تعامل با انسانها .

عرفان از شیراز یکشنبه 4 مرداد 1388 ساعت 10:26

سلام
خوبید ؟
کجائید ؟شاید باورتون نشه ولی به وجودتون تو این دنیای مجازی بعنوان یه دوست عادت کردم و نبودنتون برام بسیار سخته همش تو فکر م که چرا نمیایید انشالله که مشکلی براتون اتفاق نیفتاده باشه
مواظب خودتون باشید
اگر میائید و نمیخواید بنویسید حداقل اثاری از سلامتی خود جا بزارید ممنونم

[ بدون نام ] دوشنبه 5 مرداد 1388 ساعت 00:23

سلام
علیرغم همه نگرانیهایی که از بابت وجود من در کنار خودت داری ولی بازهم ازت بخاطر اینکه بحرفام اهمیت میدی و عمل کردی و امدی و من را از نگرانی بیرون اوردی واقعا سپاسگزارم دعا میکنم که هر ارزویی داری براورده بشه ما هم خدا کریمه شاید یه روزی دل یه نفر برامون ......... و دعا کردی و دعات هم اجابت شد و ما مورد غضبت نبودیم .
مواظب خودت باش .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد