روزانه ها

روزانه های منه دیگه

روزانه ها

روزانه های منه دیگه

فلش بکی که خیلی قدیمی نیست

 خیلی وقته شبا تا دیر وقت منتظر اومدنت از سر کار نشدم. 

خیلی وقته برات شام درست نکردم. یه شام شاهانه!!!  

خیلی وقته وقتی می رسی خونه و کلید می اندازی روی در نمی گی کسی خونه هست؟! 

خیلی وقته دم در خودتو برام لوس نمی کنی و خستگی یه شبانه روز کارتو ارزونی کنی به من. 

خیلی وقته  به شام خوردنت نگاه نکردم و با هر لقمه که با سرو صدا می خوری یه لبخند کوچولو تحویلت ندادم. 

خیلی وقته با لبخندم مست نشدی و تلو تلو از پله ها بالا نیومدی تا به خلوت اتاقمون برسی. 

....... 

این پست یه کم خصوصی بود به همین خاطر کامل نکردمش. فقط وقتی متن اصلی رو مرور کردم دیدم چه قد بهت کم لطفی می کنم. این پست نشون می ده چه قد خودخواه شدم. 

این پست و نوشتم که بگم ایلیای من، همه ی هستی من، این منم که باید شرمنده باشم. شرمنده ی شرمنده. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد