روزانه ها

روزانه های منه دیگه

روزانه ها

روزانه های منه دیگه

لبخند لطفا

از اونجایی که من توی سوتی دادن خدایی می کنم پس یه سری پست تحت عنوان سوتی خواهیم داشت. 

ولی این یکی مال خودم نیستا. 

خانم همسایمون که یه پیرزنه که سعی می کنه ادای با کلاسا را در بیاره گفت: من شبا موبایلمو کوک (!!!!) می کنم تا سحر بیدار شیم.

نظرات 1 + ارسال نظر
عرفان سه‌شنبه 10 شهریور 1388 ساعت 22:39

سلام
خوب هستید ارمیتا جان
خانواده محترم خوبند ؟
سوتی دادن که معموله چرا نگرانی ؟
اگر هم از ناحیه خودت باشه من حرفی ندارم ولی مشتاقانه منتظرم ببینم چه سوتی هایی دادی از چه نوعیشه ؟
خوب مگر ارسنجان تا شیراز چقدر راهه که شما میگی بعد مسافت ؟
اگر تونسی برام بصورت خصوصی تو یا هو مسنجر و با id:
marze_eshgh2000
بیا و خصوصی ها و انجه باعث شده نری را بگو
شاید بتونم کمکت کنم
ولی رو من اینجا حساب کن در هر مورد که مشکی بود من خدمتم
مواظب خودت باش .

سلام
ممنون
نگران نیستم. نگران بودم که اینجا نمی ذاشتم ملت بهم بخندن.
من همه جوره سوتی می دم فرقی نمی کنه!
2:30 واسه رفت 2:30 واسه برگشت کمه؟ اگه بخوام برم باید ساعت 4 صبح از خواب پاشم که ساعت 8:45 کلاس دارم. خوب این چه کاریه؟ می رم یه شرکت کار می کنم. تازه هنوز پول ترم قبل رو بهم ندادن. اگه برم شرکت سر ماه حقوقمو می گیرم با کلی مزایا....
من چیز خصوصی ندارم که بتونم به شما بگم. ممنون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد