روزانه ها

روزانه های منه دیگه

روزانه ها

روزانه های منه دیگه

نی نی کوچولو کم کم داره از راه می رسه!

خانم دکتر گفت تا قبل از شنبه باید به دنیا بیاد یعنی اگه نیاد به زور می آرنش. زیاد نمی تونم پشت کامپیوتر بشینم شاید بعدا اومدم مفصلا یه چیزایی رو روشن کردم.

 

امروز ایلیا اومد شیراز و این چند روزه رو در خدمتش هستم. 

 

ایشالا هفته ی دیگه از پروپوزالم دفاع می کنم. دعا کنید باید این ارائه بهترین باشه تا بتونم مشتی بزنم بر دهن استاد بدخواهی که بهم 12 داد! 

 

فک کن خانم زیگزاگ برام کامنت گذاشته. انقد شوکه شدم. ممنون. بازم عرض ارادت. سلام به آقای زیپ و سی سی خانم برسونید. چقد زشت من مدتهاست از گوگل ریدر می خونمتون ولی تاحالا براتون کامنت نذاشتم. باور کنید شرایطم اجازه نمی ده زیاد توی وب وقت بگذرونم. خیلی خوشحالم کردین.

نظرات 2 + ارسال نظر
خانوم زیگزاگ سه‌شنبه 17 آذر 1388 ساعت 22:19 http://Daily.30n.ir

اگه می‌دونستم اینقد خوشحال می‌شی از کامنتم زودتر برات کامنت می‌ذاشتم :*
چه حسی داری در مورد مامان شدن آرمیتا؟ حتمن بیا و جریان رو کامل تعریف کن! باشه؟

عرفان سه‌شنبه 17 آذر 1388 ساعت 23:46

سلام
اگرچه تصمیم به عدم جواب به من گرفتی ولی من صمیمانه ترین تبریکاتمو بخاطر همه توفیقاتتون نصیب میکنم و از خداوند ارزوی سلامتی وسعادت دارم
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد