روزانه ها

روزانه های منه دیگه

روزانه ها

روزانه های منه دیگه

حواس پرتی دیدین شاخ و دم داشته باشه؟

  1. داشتم درس می خوندم آقای داداش صدام کردن برم پیششون باهم درس بخونیم. گوشیم رو می ذارم لای کتاب، مداد و پاک کنم رو میذارم روش و کتابو می بندم. بعد حدود یک ساعت دنبال گوشیم می گردم. همش می گم خدا بگم چی کارتون کنه آخه با گوشیه من چی کار دارین؟ ها؟!! داداش تو دست زدی؟ جون من بگو کلی درس دارم! بابا حتما تو دست زدی! هی بهم می گن نه ما دست نزدیم بذار بهش زنگ بزنیم ببینیم کجاست. من می گم نه! سایلنته صدا نداره! بعد داداشی که خسته شده از یه ساعت چرخیدن من گوشیشو برمی داره زنگ می زنه من می بینم کتابم ویبره پیدا کرده و می لرزه! 
  2. ......
نظرات 2 + ارسال نظر
خورشید دوشنبه 21 دی 1388 ساعت 10:57 http://khurshid.blogsky.com/#

سلام
ازاین حواس پرتی ها برای همه اتفاق می افته ....
یه بار من جلوی درب خونمو کلید تو دستم بود ولی داشتم زنگ می زدم... خونه هم کسی نبود... بعد نیم ساعت متوجه کلید شدم و درب رو باز کردم

این که می بینم تنها نیستم خیلی خوشحالم می کنه.
ممنون

عرفان ازشیراز دوشنبه 21 دی 1388 ساعت 22:43

سلام
حقته چر ا که منم مدتهاس برات کامنت نمیذارم علیرغم اینکه میام ولی اصلا بهم یادت نیست
اییییییییییییییییییییییی

۱. چی حقمه؟ دیدین که من بی نظر نموندم. تازه دوستای جدید هم پیدا کردم!
2. "اصلا بهم یادت نیست" این جمله ایراد گرامری داره! آبروی ما شیرازی ها رو بردینا!!!! حالا من این جمله رو بگم می شه جز فارسی معیار (چون من جز قشر تحصیل کرده محسوب می شم) ولی شما...؟!
3. از کجا می دونید اصلا بهتون یادم نبود؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد