روزانه ها

روزانه های منه دیگه

روزانه ها

روزانه های منه دیگه

عناوین خبرها

  1. دستم به نوشتن نمیره. دوباره سر شلوغی گرفتم. 
  2. اون شب تهران نرفتم و تعطیلات حسابی زهر مارم شدم. 
  3. آقای شوهر برام دوچرخه خریده. ایشالا تا قبل عید میاد می بینمش!  
  4. یکی از دوستام که افسردگی گرفته بود حالش خوب شده برگشته. فکر کنم حالا دیگه خیلی حالش خوب شده مشکوک می زنه!
  5. دلم نمی خواست مثل نازی رفتار کنم و واسش جاسوس بذارم ولی حس حسادت زنانه منو به کارهای بدی کشوند. البته هیچ حس سوء ظنی به وجود نیومد فقط لبخند زدم! 
  6. فکر نمی کردم دو نفر انقد همدیگرو دوست داشته باشن. یعنی اگه اینقد ازهم دور نبودیم هم باز انقد منو دوست داشت؟ من چی؟ 
  7. امروز شیراز خیلی قشنگ بود. من واقعا از ته دلم خندیدم.
  8. امشب آرامشو دیدم با یه خانومه بود. اول خواستم تند واکنش نشون بدم بعد پشیمون شدم. اون منو ندید. 
  9. قالب جدید چه طوره؟
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد