روزانه ها

روزانه های منه دیگه

روزانه ها

روزانه های منه دیگه

سفرنامه 6

 اون شب بدترین بغض عمرم رو تجربه کردم. خیلی بد بود. کمتر از سری های قبل اشک ریختم ولی قرار گرفتن توی این صحنه که توی اتوبوس نشسته باشم و  ازش دور شم در حالی که اون پایین وایساده داره برام دست تکون می ده حتی الان بعد از گذشت یه هفته پشتمو می لرزونه. اگه هر سری یه تیکه از قلبمو تهران جا می ذاشتم این سری تمام وجودم، فکر و ذکرم، ایمانم، همشون تهران جا موندن. 

همیشه آرزوم بود یه هفته بی هیچ دغدغه ای تهران باشم. نه به عنوان مهمون و سربار. یه هفته باهاش زندگی کنم. این واسه تصمیمی که قراره بگیرم خیلی مهم بود. 

  1. من باید خیلی ایلیا رو درک کنم. دقیقا چیزی که انتظارشو داشتم. ایلیا با من متفاوته و من باید به این تفاوت احترام بذارم. (مثلا وقتی فکرش مشغوله نمی تونه حرف بزنه. خب منم نباید هی گیر سه پیچ بهش بدم چت شده؟! یا وقتی حال کار کردن نداره یا مثلا توجهش به تلویزیونه نباید هی گیر بدم پاشو کاری که بهت می گمو انجام بده.) 
  2. همیشه شرایط زندگی اونجوری نیست که من بهش عادت دارم. بعضی موقع ها حتی شرایط آب و هوایی هم می تونه دقیقا برعکس شرایطی باشه که من انتظاردارم باید یاد بگیرم توی همه ی شرایط گلیممو از آب بیرون بکشم. (مثلا برنج درست کردن توی کتری)  
  3. نمی دونم چند تا مرد پیدا می شن که اینجوری شرایطو واسه زندگی خانوادشون هموار کنن،  این کلمه ی اینجوری خیلی مهمه. ایلیا توی این سفر خیلی سختی کشید. توی اون هوای سرد من توی کیسه خوابش می خوابیدم و اون بیرون. تلاش اون شبش برا روشن نگه داشتن آتیش و گرم موندن چادر، مراقبتش از من وقتی مریض بودم، و حتی همکاری باهام توی کارای خونه. واقعا نمی دونم چند تا مرد اینجوری پیدا می شه ولی دور از توقع من بود. تصور من از یه مرد یه آدمه تنبله که فکر می کنه به خاطر اون 15 سانت (!!) حسابی برتر شده و همش باید بشینه و هرچیزی لازم داره بدیم دستش. (چیزی که توی خونواده ی ما کاملا واضحه) و این منو از مرد زده می کرد. فکر می کردم چرا باید ازدواج کنم؟ ازدواج کنم که بار یکی دیگه رو هم بکشم؟! الان دیدم فرق کرده. حداقل راجع به ایلیا. 
  4. صبوری و مدیریت توی هر شرایطی (اولی و دومی) حسابی زیاد هستن که شماره 4 نخوایم.  

اینجوری سفر ما با همه ی سختی ها و دغدغه ها و تجربه های تلخ و شیرینش تموم شد. 

 

آقا ایلیا، بی نظیر مرد من، ازت میخوام تو هم به زبون خودت از سفرمون و چیزایی که یاد گرفتیم بنویسی. 

 

با تمام وجودم دوست دارم.

نظرات 1 + ارسال نظر
علی جمعه 20 فروردین 1389 ساعت 17:17 http://soundtrack2010.mihanblog.com

_______@@@________@@_____@@@@@@@
________@@___________@@__@@@______@@
________@@____________@@@__________@@
__________@@________________________@@
____@@@@@@___سایتت خیلی قشنگه______@@
__@@@@@@@@@__@@@@@@@_________@@
__@@____________منتظر حضور گرمت_______@@
_@@____________@@@@@@@@@@_____@@
_@@____________ هستــــــــم ___@@@
_@@@___________@@@@@@@______@@
__@@@@__________@@@@__________@@
____@@@@@@_______________________@@
_________@@_________________________@@
________@@___________@@___________@@
________@@@________@@@@@@@@@@@
_________@@@_____@@@_@@@@@@@
__________@@@@@@@
___________@@@@@_@
____________________@
____________________@
_____________________@
______________________@
______________________@____@@@
______________@@@@__@__@_____@
_____________@_______@@@___@@
________________@@@____@__@@
_______________________@
______________________@


سلام دوست گلم.بهت خسته نباشید میگم چون وبت رو خیلی خوب طراحی کردی.

[دست][دست][دست][دست]

از خدا میخوام توی زندگیت پییروز وسر بلندت کنه.[لبخند][لبخند][لبخند][لبخند]

اسم من علی هستش.

[نیشخند][نیشخند][نیشخند][نیشخند][نیشخند]

به منم سر بزن.خوشحال میشم.وب من کاربردیه حتما به دردت میخوره.

این ادرسشه:http://soundtrack2010.mihanblog.com

[نیشخند][نیشخند][نیشخند][نیشخند]

تمایل دارم با هم تبادل لینک کنیم.[تفکر][لبخند][لبخند][لبخند]

منو با اسم کاملترین مرجع دانلود کتاب صوتی لینکم کن.

[قلب][قلب][قلب][قلب][قلب]

منم لینکت میکنم.[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]

در ضمن میتونی توی گروه یاهوی من هم عضو بشی.

اونجا میتونی با اعضای گروه تبادل اطلاعات کنی.

[چشمک][چشمک][چشمک][چشمک][چشمک]

من و توهم میتونیم کاملا باهم اشنا بشیم.

این ادرسشه.http://groups.yahoo.com/group/soundtrack2010

بهت توصیه میکنم حتمآ عضوش بشی.[رضایت][رضایت][رضایت][رضایت][رضایت]

منتظرتم.بای.

[بدرود][بدرود][بدرود][بدرود][بدرود]

ممنون که اومدین. سایت جالبی بود. چند روز پیش یکی از دوستام هم بهم معرفیتون کرده بود. امید وارم بتونم براتون مشتری جور کنم.

خطاب به خواننده هام: یه سر بزنید ضرر نمی کنید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد