روزانه ها

روزانه های منه دیگه

روزانه ها

روزانه های منه دیگه

هیولایی با نام استاد راهنما

وواااااااااااااای می ترسم نرسم! انقد استرس دارم. امروز از صبح کله سحر نشستم پای کارایی که بهش قول دادم. دست من نیست. جلو نمی ره. چی کار کنم خب.

بهم گفت واسه این که اون تکه ی اصلی کد رو از اون همه کد بکشی بیرون، باید از فلان نرم افزار استفاده کنی، ازم پرسید کار باهشو بلدی؟! یه جوری پرسید که فکر کردم بدیهیه بلد باشم.

خداییش دوران بچگی از خروجی اش استفاده کرده بودم. فکر کردم منظورش همونه! منم گفتم آره بلدم!

اومدم خونه سرچ کردم. دیدم این نرم افزاره یه مستند کامل می سازه واسه پروژه. یه روز کامل باهاش کشتی گرفتم تا فهمیدم خروجی اون نرم افزاره برای پروژه ی ما روی یه وب سایت هست. یه عالمه نیگاش کردم. چیزی ازش سر در نیاوردم.

به استادم گفتم. دو ساعت گذشته لینک طرز استفاده از مستند برام فرستاده! فک کنم خودش بلد نبود این نرم افزاره چی کار می کنه!

بهش می گم استفاده ازشو بلدم. نمی دونم به چه دردم می خوره؟

می گه قراره این بدردت بخوره؟

می گم خودتون گفتین.

می گه این که من می بینم که فقط مستندات پروژه است!

می گم خب آره ولی فلان رو هم داره، فلان هم نشون داده و ....

رفته که بهم بگه چی کارش کنم!!!!!


پی نوشت: اگه با جی میل کار می کنید، تا حالا theme هاشو امتحان کردید؟ من تا مدتها از tea house استفاده می کردم امروز کردمش zoozimps. واااااای که چقد باحاله این آدمکاش. وقتی آدم داره چت می کنه، بالای دریچه ی چتت یکی از این آدمکاش می اد که داره به متنت نیگا می کنه. وقتی یه pm جدید می اد دستشو دراز می کنه به اون pm اشاره می کنه. امتحانش روحیه تون رو حسابی عوض می کنه.


نظرات 1 + ارسال نظر
عرفان سه‌شنبه 31 فروردین 1389 ساعت 22:13

سلام خسته نباشید
اگر تونستید برام بفرستید نرم افزارش را
ممنون میشم
ما که تا اسم چت و یاهو را میاریم که شما حسابی عصبانی میشی
در هرحال خدمت هستم
موفق باشی

من از doxygen باید استفاده می کردم. دانلود و نصبش (البته روی لینوکس امتحان کردم) سخت نبود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد