روزانه ها

روزانه های منه دیگه

روزانه ها

روزانه های منه دیگه

حالم از همه ی مردا بهم می خوره! هیچ فرقی نمی کنه همتون عین همین! یه مشت چش چرون که جز به اون عضو 15 سانتی و بر آورده شدن نیاز هاش به هیچ چیز دیگه ای فکر نمی کنین. بعد من باید خودمو توی 8 لا بپیچم که نکنه شما دچار درد نشید و به گناه نیفتین!


عجب جمعه ای خواهد شد، جمعه ای که با این موضوع شروع بشه!!!!!

نظرات 1 + ارسال نظر
مریم جمعه 10 اردیبهشت 1389 ساعت 11:38

سخت نگیر خانومی....همه آذما مثل هم نیستن که ....فکرت رو خوب کن تا مردای خوب و آدمای خوب بیان سر راهت...مردای خوب و با شخصیتم کم نیستن خانومی.....همه چیز بستگی به طرز فکر خودت داره گلم....منم مثل تو فکر میکردم اما فکرم رو درست کردم!

خب اون موقع خیلی عصبانی بودم. ولی می دونم همه ی آدما مثل هم نیستن و به همین خاطره که دارم با یه مرد زندگی می کنم. خب همش فکر من نیست که هست؟ عمل اونا هم مهمه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد